Påmelding av lag til sesongen 2017

Påmeldingsfrist for 11 år og eldre er 1.febr via FIKS ansvarleg

Hei!

Ber om at alle laga som skal delta i seriespel i årklassane 11 år og eldre om å melde inn påmelding til Morten Bøthun, mboeth@online.no , innan 25.januar. Ber om at ein oppgir kontaktperson og trenar(ar) knytta til laget. Kontaktperson er den som vil vera i kontakt med motstandarlaget, og det kan vera lagleiaren eller trenaren for laget. Fint å også oppgi trenar for laget og er det fleire trenarar for laget så gi opp det også. I dei seriespela der det er ulike spelformer så må det oppgi spelform ved påmeldinga. (Både kontaktperson og trenarar knytt til lag kan endrast seinare dersom det blir endringar)

Dei personane som blir knytta til eit lag blir oppretta som klubbrukarar i FIKS, viss dei ikkje er det frå før. Då vil ein få tilgang til å legge inn lagoppstillingar før kamp og levere resultat via FIKS etter kampane.

Mvh Morten Bøthun, FIKS ansvarleg, Sogndal Fotball.  mboeth@online.no