Barnefotballkveld 8.sept

Set av kvelden tys 8.sept til barnefotballkvelden. Dette for for alle dei som er involvert i barnefotball 5-12 år i Sogndal Fotball

Hei,

Breiddestyre og fotballkretsen ønsker med dette å invitere alle trenere/lagledere og andre innvolverte rundt lagene i barnefotballen i Sogndal til barnefotballkveld 6-12 år, tirsdag 8. september.

Programmet er som følger:

17:25               Oppmøte i Sognahallen

17:30-18:30    Praktisk økt med J12 som objekter.

18:30-20:00    Teori og drøftningsdel i flostova.

Tema for dagen er på hva vi bør trene på og hvordan vi skal evne å gjøre det i egen klubb.

- Samtidig kommer også til å være innom bredde/topp problematikk, hva kjennetegner de som blir best og hvordan vi kan implementere leiken i fotballtreninga.

Grunntanken er at en slik barnefotballkveld skal gi inspirasjon til trenere, legge tilrette for enda bedre aktivitet og skape en mer enhetlig arbeidsmåte i egne klubb.

Håper flest mulig tar seg tid til å komme denne dagen. Det vil alltid krasje for enkelte, men målet er å ha minst en representant fra hvert lag tilstedet.

Påmelding til Kirsti.Moller.Bruland@hisf.no

Marius Torstrup Kloster

Fagansvarlig barnefotball 5-12 år, SFFK.