Lagleiarmøta for klasse 11 - til 16 år, samt 6. divisjon menn

Dette er møtene for dei klubbane/laga som ønskjer å påverke avdelingsoppsettet for dei aldersbestemte klassane, samt terminlistemøte for laga i 6. divisjon.

Lagleiarmøta for klasse 11 - til 16 år, samt 6. divisjon menn, som blir arrangert som vist under:

NORDFJORD:
Mandag 11. februar 2013       kl. 17.30        Rica Nordfjord Hotel, Eid

SUNNFJORD:
Tysdag 12. februar 2013                    kl.17.30         Rica Sunnfjord Hotel, Førde

SOGN:
Onsdag 13. februar 2013       kl. 17.30        Quality Hotel Sogndal, Sogndal

Dei laga/klubbane som ikkje møter får ikkje mulegheit å påverke avdelingsoppsettet i etterkant av Lagleiarmøta.

Grunna usikkerheit omkring 11 ar og 9 ar i klasse 13/14 år, der desse avdelingane enno ikkje er klare, blir ikkje avdelingsoppsetta for desse klassane sendt ut før vi har det klart, truleg søndag kveld eller mandag morgon.

Vedlagt dei avdelingane som vi har sett opp eit avdelingsforslag på - undertegna ønskjer ikkje ønskjer om endring sendt på e-post, men at laga/klubbane stiller på Lagleiarmøte i din region, og fremjer ønskjer der.

Det er klubbane som er til stades som bestemmer korles avdelingsoppsettet for 2013 skal  sjå ut – endringar lag/klubbar som ikkje deltek på Lagleiarmøta kjem med i etterkant av Lagleiarmøta, blir ikkje teke omsyn til.

Då ønskjer vi alle ei riktig god helg, vi sjåast på Lagleiarmøta neste veke! J

Yngve Håkonsen

Tel: 57 62 87 05 / 90 62 42 55